لیزر موهای زائد – بهترین دستگاه و روش

یکی از عوامل موثر در زیبایی افراد داشتن پوست ظریف و براق است و موهای زائد جلوه ناخوشایندی در پوست افراد ایجاد می کنند. یکی از بی دردسرترین روش‌ های از بیدار بردن موهای زائد صورت و بدن است. این روش موثرترین و دائمی ترین روش فسخ موهای زائد است. به موجب مزیت ‌های بی عدد لیزر، این روش در سال های اخیر به یکی از پرطرفدارترین روش ‌های از بین بردن موهای زائد بدن معاوضه شده است.

لیزر روشی مقرون به صرفه است، چرا که شما را از روش‌های آفت زننده دیگر استخلاص می‌دهد، برای نمونه اپیلاسیون باعث شل شدن پوست شما می ‌شود که برای جبران آن ملزم به پرداخت هزینه هنگفتی هستید. لیزر مزیت ‌های زیادی نسبت به سایر روش ‌ها دارد.

قبل از انجام لیزر لازم است جلوگیری های لازم را انجام دهید؛ باز رعایت اصول لازم نیز بعد از لیزر ضروری است. هر غیرنظامی از یک نوع پوست خاصی بهره مند شده است که انتخاب دستگاه لیزر مناسب آن گوناگون است. در این مطلب برآنیم که تمامی نکات مربوط به را بیان کنیم.

قدرت دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر پلاس

لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

من واسه موهای زائد صورتم اقدام کردم ولی ی خانومی ک اونجا بود به من گفت اگر کل بدن و انجام بدم باعث میشه غدد سرطانی در بدنم فعال بشه. آیا واقعا درسته؟

خیر چنین نیست. برای‌اینکه انرژی لیزر عزب ربایش لایه های سرسری پوست شده و به هیچ دیباچه باعث جهش سلولی نمی شود. از طرفی دیگر ژرفا نفوذ لیزر فقط تا ریشه مو می باشد که در دستگاه هایی که از تکنولوژی الکساندرایت استفاده می کنند این اندازه به حداقل خود یعنی ۳ میلیمتر رسیده است. ضمنا اگر دستگاه های لیزر موهای زائد حتی یک درصد خطر علت هایی مثل سرطان را سخت‌گیری می کردند (حتی یک مورد گزارش در دنیا) در یکمین عمل تولید آن وساطت سازمان غذا و دارو ایالات متحده متوقف می شد.

بله لیزر به‌سبب آقایان هم انجام میشه برای اطلاعات بیشتر درباره لیزر موهای زائد آقایان روی لینک زیر کلیک کنید. البته باید این نکته را بدانید لیزر موهای زائد برای آقایان به اندازه خانم ها جوابدهی ندارد، پس در نتیجه به احتمال بسیار زیاد نیاز به جلسات بیشتر دارد و همچنین به حدس بسیار زیاد به جلسات یادآور سالیانه نذر خواهید داشت به اختصاصی شما که به علت ورزش روی هورمون های مردانه شما بیشتر است.

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندر | ارزانترین لیزر سرد چیست و چه کاربردی در زیبایی دارد؟ -

تا سو از ورود لیزر الکس کوترا به ایران هیچ‌یک از دستگاه‌های لیزر توانایی کار کردن بر روی لایه برنز را نداشته‌اند. پوست برنز به دلایلی که در ابتدا گفته شد به دلیل تحریک بیش‌ازحد رنگدانه پوست بالاترین ریسک سوختگی را دارد و ظن خلق آسیب به سلول‌های رنگدانه ساز و ایجاد لک های سفید را ایجاد می‌نماید. به همین دلیل تمامی مرکزها از لیزر کردن پوست آفتاب‌گرفته و سولاریم رفته خودداری می‌کنند. تنها لیزری که در دنیا کنایه به استفاده بر روی پوست‌های به رنگ برنز با سولاریم یا آفتاب است، لیزر سرد الکس کوترا می‌باشد که در این سیستم به‌صورت منحصربه‌فرد، قابلیت مداوا بر روی پوست‌های برنزه که این روزها خیلی مد شده است را فراهم نموده است.

کوتِرا برندی آمریکایی است که از طرف خریداران به آغاز یک دستگاه همه‌کاره شناخته می‌شود. برای‌اینکه قابلیت تنظیم شدن برای درمان‌های مختلف را دارد؛ اما به‌هرحال نکات منفی دیگری هم در مورد این دستگاه وجود دارد که قبل از خرید آن بهتر است واقف باشید: مثلاً نشانه ارسال اشعه کوچک‌تری نسبت به کندلا الکس دارد که به معنای مدت درمان طولانی‌تر است. علاوه بر آن، در مقایسه با دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت، نیازمند سرویس‌دهی بیشتری است. برای‌اینکه تمام انرژی آن از طریق یک لامپ تولید می‌شود. پس یا باید لامپ را به‌دفعات خیلی عوض کرد یا دستگاه لیزر را تعمیر نمود. همچنین خنک‌کننده آب دستگاه هم پیچیده است. این اختلال ممکن است منجر به چکه کردن دستگاه شود.

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از قبل از خواندن این مطلب دستگاه لیزر مو نخرید!-ام تی لیزر


مطالب قبلی :

دانلود اقبال 8 سریال سرگیجه ✔️ دانلود قسمت هشتم سریال سرگیجه
هیوندای Q4
CJ Cheiljedang Q4 62 pct 76.3 میلیارد وون
17 تولیدکننده remicon جریمه تعمیر شدند
خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم سه طول موج مدل ۲۰۲۲

بهترین ها