Gherardo Felloni، Creative Maison Vivier، مجموعهای از حیاتوحش را که با مجسمههای شیک خود حفظ میکند، بررسی کرده است.
ویویر با لوازم مجسمهسازی خود یک کفاش بود - یک شبح کارگر بود.
پاییز/زمستان 23، گراردو فلونی خلاق، لباس دورهای طراح را جشن میگیرد و دوباره احیا میکند.
گراردو فلونی اظهار داشت: "مسیو ویویه زنان جادوگر را جذب کرد.
خلاقیت های او نه تزئینی بود، بلکه نگرش بود.
طعمه حسی بودن و لوازم جانبی آن.
این طرح های مجسمه سازی زینتی و ظاهر آنها را بهشت می بخشید.
"
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 25%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
این مواد در یک خانه شهری در پاریس ارائه چرخ و فلک، ارائه مد لباس در دهه 1950 ارائه شد.
برای ادای احترام، مدلها پاشنههای بوقدار و لوازم جانبی کوتاهشده، کیف، جواهرات و دستکش بودند.
هر کدام جشن شادی پاریسی را جشن می گیرند، تا جایی که کفش های جواهری که پیچک را بالا می برند.
راجر ویویر گفت: "جزئیات است.
این یک چهره است: چیزی است که شخصیت را فراهم می کند .
.
.
یک کفش، یک طراح قریب الوقوع باشید، و یک خط را توسعه دهید.
"
#گالری-2 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-2 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 25%;
}
#gallery-2 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-2 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
راجر ویویر گفت: "جزئیات این است.
این یک چهره است: چیزی است که شخصیت را فراهم می کند.
.
.
یک کفش، نقشه برداری از یک طراح، و یک خط را به تصویر می کشد.
"
امروزه، Maison این عبارت را طراحی میکند و به افراد مبتکر و پیشگام بنیانگذار آن احترام میگذارد.
Gherardo Felloni تلاش می کند که این دستاورد نوآورانه را در اطاعت به ادغام آن تکنیک ها در این مجموعه تشویق کند.
در این فصل، Creative تصمیم می گیرد نماد Viv’ Choc و Viv’ Choc Couture Cuissardes را بازسازی کند.
مطالب قبلی :