طراحی ویلا مدرن شمال طراحی ویلا جدید

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

طراحی ویلا

طراحی ویلا مدرن شمال طراحی ویلا جدید

در این روال از طراحی نورپردازی ویلا معمولاً از یک نقطه در حوالی فاکتور ساختمانی کنش‌ها نورپردازی شروع خواهد شد.این نوع نورپردازی معمولا در طراحی ویلا درسی مورد استفاده قرار میگیرید ، ویلا کلاسی با توجه به نزدیکی در طراحی که دارد ، نورپردازی آن همچنین بصورت متقارن در قسمت ستون ها و دیوار ها صورت میگیرد. در راستی هنگامی که نمای سازه ویلایی شما به قیافه یکنواخت در سطح وسیعی طراحی شده باشد بهترین گزینه برای نورپردازی بهره گیری از این سبک می باشد.

در این عشوه از نورپردازی مهندسان معمار از عناصری همچون پنجره، بالکن، نرده و … که در نمای خارجی ویلا قرار دارد، بیشترین استفاده را می برند. به عنوان مثال در مواردی دیده شده که در لبه های خطوط به کار رفته نمای خارجی ویلا با استفاده از فیبرهای نوری و همچنین لامپ های نئونی جلوه ای خاص بخشیده تا بتوان با این کار طول و حجم ساختمان را  شاخص تر کنند. در واقع این روش نورپردازی نما می تواند ظاهر ویلای شما را از دید ناظر زیباتر و جذاب تر کند.

طراحی ویلا ارزان طراحی ویلا زبر العاده لوکس

یکی از لوکس ترین و جذاب ترین الگوهای طراحی ویلا ، طراحی ویلا ی دوبلکس است. در این سبک، داشتن فضایی وسیع تر برای جای گذاری المان های مختلف و همین طور محوطه سازی درونی ویلا، قابل توجه می نماید. در طراحی ویلا دوبلکس باید جهات برآمدن و غروب خورشید را به خوبی در عنایت بگیرید. به این شکل با در نظر گرفتن این مطلب که ورود نور از کدامیک سمت بوده و برون‌رفت آن همان از کدامین سمت اتفاق خواهد افتاد، می توانید به راحتی دریافت تلاء‌لو در ویلای دوبلکس خود را بهینه سازی کرده و در ساعاتی که نور طبیعی خورشید بود دارد، از آن بهره مند شوید. از این روی طبق‌معمول در طراحی و ساختن ویلاهای دوبلکس، از پنجره های قدی و بزرگ و همین طور پهنادار استفاده می کنند که بهترین دریافت فروغ را در هر دو طبقه داشته باشد.

طراح ویلا تبریز | مناسب ترین اصول کلی طراحی ویلا به سبک مدرن -

در طراحی ویلا ی مدرن مداقه ویژه ای به بهره گیری از نور نهادین می شود.در این سبک نورگیری به ایجاد دریچه های بزرگ در جبهه جنوبی بنا محدود نمی شود.پنجره در سبک معماری نو در هر وجهی از ساختمان به کار می رود، اما با ابعاد مختلف.تفاوت ابعاد در پنجره ها به دلیل کنترل حریم خصوصی و جلوگیری از نور زدگی در عمارت ها ایجاد می شود.همانطور که وجود پنجره های بزرگ به افت انرژی های مربوط به فروغ می شود.از طرفی نیز ممکن است باعث افزایش گرفتن انرژی گرمایی شمسی شود.بنابراین وقوف و تسلط معمار به مباحث انرژی در ساختمان زیاد مهم است.

نمونه ای از طراحی ویلا ی مدرن

برنامه وسعت در هر ساختمانی باید مورد توجه قرار گیرد.جمعیت خانواده ها در درازی زمان افزایش پیدا می کند، پس فضاهای مورد نیاز در ویلا نیز ازدیاد پیدا کند.در طرح ویلای فردوس طراحی ویلا جدید مدرن این امکان به راحتی برای مالک فراهم است، تا با کمترین اثر بر روی فرم ویلای اصلی، بناهای پیرامونی احداث کند.به آغاز مثال همانطور که در بالا اشاره شد، متکی نبودن این سبک به تقارن این امکان را فراهم می کند تا گسترش بنا در هریک از جبهه های اصلی، زیبایی نمای ظاهری را با چالش رو برو نکند.


مطالب قبلی :

اسباب‌بازی‌های «آر» ما و صاحبان بن شرمن با استعانت به محل استعفا می‌کنند
اسکناس 4 تریلیون وون کره جنوبی
جلسه دریافت های برجسته KBO
کره جنوبی بریزبن نویسندگان در این راه زمین زراعی
یونهاپ

بهترین ها